3:dje, 4:de & 5:de Maj!

Hejsan!

I torsdags blev det jobb i Bygdeå 7.45-11.45 sen blev det hem och vila ett tag. 15.30 for jag till Ersboda och städade på Apl 16.00- 19.45 så blev övertid. Efter jobbet blev det ät fara hem och käka eftersom jag inte hann innan jobbet.

Fredagen blev det lång sovmorgon sen på kvällen blev det jobb 16.00-19.45, så övertid igen. Sen blev det hem och snabb packa lite sen fara och käka på frasses sen hem till Brände.
Hemma blev det att öppna presenter, det blev att fira mig då eftersom ingen har tid på måndag när jag fyller år. Fick pengar och lotter.

Sen åkte vi till Skellefteå för att skjutsa Daniel. Sen hem och sova.

Lördagen var det tänkt att vi skulle gå ut och gå men snöade som fan så skippade det. Jag fick ut och lekte med Busan och Ditte en sväng. Sen vi for och handlade till middagen som blev tacos sen bakade Elin en banankaka, som blev riktigt god.

Åkte tillbaka till Umeå efter 22 nångång, var sjuktdåligt väder att köra i men vi tog oss iaf hem.

Hemma blev det att lägga sig och sova.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0