Sen sista jag bloggade!

Hejsan!

Sen sist jag bloggade har jag hunnit jobba i Bygdeå, Umeå och Ånäset. När jag hade jobbat klart på Apl i fredags skynda jag till läggan sen handla på Maxi sen blev det hem till Brände för att sova där. På lördagen började jag 7.45 i Ånäset och jobbade till 16.45. Efter jobbet kom Daniel och hjälpte mig med bilen jag körde + så bytte vi så jag fick tillbaka blåvolvon. Sen blev det att hämta Ida och fara till Robertsfors och plocka upp Annicka och vi hann in en sväng och kika på hennes lägga.

När vi kom till Umeå for vi och hämta Linnea sen käka på frasses. Sen blev det hem och göra sig klar för utgång på Rex. Fy helvete vad dyrt det var på Rex, jag ska seriöst sluta dricka då skulle man spara sjuktmycket pengar som man kan lägga på andra bättre grejer istället. Så nu blir det nyktert väldigt länge. Kommer ju lix jobba hela sommaren så lär ju aldrig finns tid att hitta på nått heller. Men jag vill tjäna pengar så det är bra.

Valborg hände det inget speciellt. Inge ville hitta på nått så blev jag och Linnea som grillade kyckling sen så tog vi det bara lugnt.



Vi solade och åt sallad innan jag for och jobbade!



Grillade kyckling efter jag hade jobbat.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0