Måndag5November!

Hejsan!
 
Segaste uppdateringen ever. 
 
Förra veckan hade jag lov men jobbade i Bygdeå måndag, onsdag, torsdag och fredag. Så sov hemma i Brände för att få ha motorvärmare. Sen så blev det på lördagen gick jag & Linnea på promenad med Ditte och Busan sen åkte jag och Linnea hem till Umeå efter vi käkat middag med dom där hemma. 
 
Lördagkväll blev det utgång på Lokal. Söndagen blev det lugnt, ställde till allt på hyllorna som mamma, pappa och Linnea fixade i fredags. Så nu har vi inte allt på golvet längre. Var även förbi hos mormor ev sväng.
 
Idag hade jag kursstart i Hälsopedagogik som jag ska läsa till vecka 51.
Imorrn är det kursstart i Voms2 kl.10. 
 
Ska även ansöka om Csn nu i veckan och hoppas jag får nå bidrag så jag har råd att leva. 
 
Idag var första gången på Iksu på 3 veckor, körde ett benpass så lär inte ta mig ur sängen imorrn. 
Men nu måste jag skärpa mig och ta mig på gymmet och hålla i träningen.
Mår ju så mycket bättre av att träna + att jag inte sover bort hela dagarna då. 
 
Ska strax kila och duscha.
 
Bjuder på bilder från Instagram!
 
Älskade tjejerna!
 
Nån hade visst glömt en kondom på gymmet idag.
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0