Söndag18November!

Hejsan!
 
Veckan som gått har det vart rätt mycket i skolan har haft lektioner måndag-torsdag, hunnit gymma 4ggr.
 
I fredags drog jag, Linnea och Em på bio breaking dawn part 2 kl.23.40, så blev en rätt sen kväll även fast det inte innebar utgång. Men vaknade pigg på lördagen så blev ett gympass då.
 
Lördagkväll kikade jag och syrran på Så mycket bättre sen blev det utgång på Lokal, inte den bästa utgången men det dög.
 
Idag har jag absolut inte gjort någonting typ.. eller jo, jag och Linnea fixade matlistan och det vi ska handla för veckan. Så imorrn blir det att hämta Linnea på Ersboda efter 12 och fixa en motorvärmarkabel sen fara och handla. Sen på kvällen kommer våran älskade lillasyster Elin hit. Var ett bra tag sen hon var här och hälsade på.. Då blir det att käka middag sen ska vi på Iksu en sväng och träna sen bara umgås. Eftersom det inte är så ofta vi ses längre. Förut sågs vi varje dag.. Men kan säga det är bra vi inte ses allt för ofta för vi går inte så bra ihop när vi vart med varandra för länge. Sen på tisdag ska hon till tandläkarn sen direkt till Ske-å för skola.. 
 
Åh, måste komma ihåg att fota ärren på mitt högra knä och skicka in till försäkringsbolaget innan det är försent. 
 
Nu ska jag sova så jag tar mig upp i tid för att duscha och hinna plugga lite innan jag ska iväg och hämta Linnea.
 
Sovgott!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: elin

hahah, älskar dig med :*:*:*

Svar: <3
Jenny

2012-11-19 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0