Söndag25November!

Hejsan!
 
Igår blev det utgång på Rex med syrran. Idag blev det att kliva upp och skynda till Ersboda och stadium och köpa converse. Köpte 2par riktigt billigt var det, så kan ju se det som en tidig julklapp till sig själv. 
 
Dom vita är Linnea och dom andra köpte jag. Men får se hur vi gör om vi skulle dela eller inte. 
 
Var förbi på rusta och köpte adventsljus.
 
Gahhh vad jag längtar tills jag kan flytta från den här lilla läggan.. Nådigt less när vi går varandra på nerverna hela tiden... Sen är alltid allt mitt fel enligt henne. då blir man jävligt irriterad.. Men bara bita ihop... Förhoppningsvis så ska man lyckas ta sig från att vara så fattig som man är just nu så man kan hitta nå större eller helt enkelt nå eget..
 
Väntar på duschen just nu, så när Linnea är klar blir det att snabbduscha så man tar sig upp imorrn för skola 10-12, sen tror jag att  gruppen ska träffas efter och fixa lite arbeten. Eller jag hoppas så vi blir klara med alla inlämningsuppgifter osv. Har prov nästa vecka i hälsopedagogik. Sen i voms 2 blir det veckan efter.
 
Så ska kämpa sista veckorna i skolan nu. Blir även kombinerat med jobb i Bygdeå 2 ggr den här veckan som jag vet. Onsdag blir det 17-21 pass sen fredag kör jag på en dagtur 7.45-16.45.
Så jag vet att jag får lite pengar i december.
 
Imorrn får jag csn-bidrag inte för att det var direkt att hurra för men det får duga. Sen på tisdag kommer den älskade oktoberlönen. Så behöver inte ha lika panik över ekonomin längre. 
 
Ska kika igenom lite i hälsopedagogiken nu.
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0