Tisdag13November!

Hej!
 
Veckorna går så fruktansvärt fort snart är det julafton och nyår. Har iaf börjat andra veckan på nya kurserna Voms2 och hälsopedagogik. 
 
Går bara bra än så länge. Förra onsdagen så sökte jag Csn-bidrag så hoppas jag får nått nu. Klarade dom förra kurserna fick D i båda så är ändå rätt nöjd.. Men ska försöka få bättre på alla andra kurser.
 
Dom här två första veckorna är det mest bara föreläsningar vi haft och kommer ha så är rätt slappt än..
 
Igår fick min datorn nå fnatt och började ryka och låta jättekonstigt trodde serilst den skulle börja brinna så fick panik och stängde av den och tog ut batteri och laddare så den inte skulle starta av sig själv.. Men vågade mig ändå på att starta den idag så får se om den får nå fnatt igen och tänker ge upp.. Den är ju inte så gammal så fattar inte varför.. Men den får inte ge upp behöver verkligen en dator till skolarbeten osv.. Har inte ekonomin till att införskaffa en ny heller.. Så don´t give up, i need you!
 
Träningen har jag hunnit ta tag i så är ändå rätt nöjd på träningsfronten.. Ikväll blir det ett pass för axlar och armar ska bara vänta så det inte är så mycket folk på gymmet.. 
 
Imorrn blir det skolan 10-11.30 för en föreläsning sen träffa gruppen för lite planering. 
 
Sen torsdag är det en till föreläsning i voms2 om stomi sen ska jag hem och  hjälpa syrran att tvätta.
 
Helgen får vi ser hur den slutar, nån som är sugen att hitta på nått? 
 
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0