Tisdag20November!

Hejhej!
 
Igår blev det sovmorgon för mig eftersom Linnea inte åkte till Ersboda. Så blev en senare sväng dit innan vi for och handlade på Maxi. 
 
Elin kom till stan 18.05 hämtade henne på Nus sen hem och käkade middag, hamburgare med sötpotatisstrips.
Blev inget Iksu eftersom Elin kom så sent till stan.
 
Idag klev jag upp 7.45 skjutsade Elin till tandläkarn innan jag for på skolan och väntade till jag började kl.9. Hade lektion till kl.11. Nu är jag hemma och ska börja lite lätt med mitt fördjupningsarbete i hälsopedagogik som ska handla om varför svenskar blir fetare och fetare. 
 
Sen ska jag plugga till mindmaps redovsiningen som jag och gruppen har imorrn. Sen kolla om jag kan göra några uppgifter som ska lämnas in eller bara göras. 
 
Iksu blir det idag eftersom jag skippade igår, blir mage/rygg pass. Är taggad så hoppas bara jag har energi till det.
 
Ska även kika om Csn tagit nått beslut om bidrag because i need money!
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0