Tisdag27November!

Igår hann jag med skolan 10-12. Var även förbi hos kuratorn för att snacka om csn.Så ska kolla nu om jag får nästa termin att stämma. Maila även till min mentor så ska hämta min studieplan imorrn så jag kan kolla om poängen stämmer, annars måste jag förbi hos kuratorn igen. Gruppen bokade in lite mera grejer, så imorrn blir det tidig morgon 8.30-10.00 kör vi en redovisning med lärare i Voms2 sen direkt kl.10.00-11.30 blir det en metodövning i katetrisering. Känns ändå kul att få börja med metodövningar blir som långtråkigt med bara massa teori hela tiden. Men har ju några till metodövningar att se framemot innan terminen är slut. 
 
Idag skulle jag kliva upp i tid men gick ju åt helvete med det.. Men totaldäckade igår kväll innan jag hade hunnit borsta tänderna känner att jag har nån början till förkylning i kroppen vilket inte känns så himla lockande.. Men hoppas den inte hinner bryta ut. Har verkligen inte tid till att vara sjuk måste satsa på skolan och dom få jobbdagar jag har inbokade. 
 
Har hunnit plugga rätt mycket idag även fast jag klev upp rätt sent. 
 
Ska fixa middag alldelens strax det blir spenatlasagne, får hoppas på det blir gott för kommer bli matlådor av det eftersom syrran inte ska äta det. 
 
Senare ikväll blir det en sväng förbi Iksu för ett gympass för benen jag hoppas verkligen inte mina knän ger upp den här gången vill verkligen kunna öka i vikter och känna att det ger nått. Men det får tiden avgöra helt enkelt. Men jag hoppas verkligen. 
 
Imorrn blir det inget gym om jag inte drar dit direkt efter skolan vill säga. Vill inte stressa så himla mycket till jobbet vet ju inte vad det är för väder osv. Men det löser sig nog. Bara man planerar. 
 
Jobbar med min mamma imorrn det var ett bra tag sen vi jobbade ihop så ska bli riktigt nice, värmer upp lite inför att jobba tillsammas på julaftonskvällen. 
 
Nu är det dags att fixa middagen.
 
En bild från instagram på en av bullarna jag bakade. Dom blev få men väldigt goda. 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0