Tisdag6November!

Hejsan!
 
Idag hade jag som sagt kursstarten i Voms2 kl.10 så var klar vid 11, åkte hem och läste igenom kapitlen som ska va lästa tills på torsdag och inför tvärgruppsredovisningen som är på måndag i hälsopedagogiken. Sen somna jag en stund var sjukttrött. 
 
Har inte gjort så mycket mera idag men ska iaf möta upp Linnea på Iksu kl.20. då blir det ett pass för magen och ryggen. Känns grymt skönt att ha tagit tag i träningen igen känns att det behövs med tanke på att min rygg typ kraschat den senaste veckan bara för jag är så svag.. Men ska försöka hålla igång med träningen så slipper jag det.
 
Imorrn kl 13 ska jag och Linnea möta upp Ida på stan och ta en fika. Sen ska jag skicka in nya papper till Csn och hoppas jag får nå bidrag till dom här kurserna. 
 
Ska ta nå lättare att äta nu innan jag ska fixa mig för gymmet. Blir att ta en promenad dit eftersom jag inte orkar cykla eftersom det drar så himla mycket. Sen måste jag komma ihåg att gå förbi bilen och stoppa in värmaren i bilen så man tar sig iväg när man ska ha den imorrn. 
 
Jag hoppas verkligen att jag klara kursprovet i medicin som vi hade fredagen innan lovet. Orkar inte med ett omprov nu när jag startat med de nya kurserna blir så mycket då. Hoppas läraren mailar imorrn annars får jag maila och fråga henne. 
Vill ju att dom ska kunna sätta att jag är godkänd så jag kan söka bidraget från Csn.
 
 
En bild på fina Ditte som jag tog sist jag var hem.
 
 
Så ska fixa mig nu.
Hare bra pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0