Torsdag22November!

Hejsan!
 
Idag hämtade mamma och pappa mig och Linnea efter 9, då blev det att åka till Marielunds äldreboende och börja packa alla mormors grejer och köra till Tomtebos äldreboende. Så nu är det färdig flyttat, vilket känns skönt.. Hoppas mormor trivs på Tomtebo nu då. Vi käkade lunch på resturang örnen på Mariehem. Sen for vi och lämnade mormors gamla lägenhetsnycklar på bostaden, så nu är det gjort. 
 
När jag kom hem blev det att sova var helt slut i kroppen och i huvudet. Sen har jag käkat middag och hunnit plugga litegrann. Nu tänkte jag kolla om det är nått på tv en stund sen lär jag somna igen.
 
Skippade gymmet idag känner mig inte så kry, + att det gick värdelöst på gymmet igår pga mitt högra knä... Men gick bra i maskinerna men inte med fria vikter.  Så får se om det bara var en engång grej lr om mina knän börjat ge upp. 
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0