Fredag5Oktober!

Hallå!
I onsdags var jag, Linnea och Ida och såg hypnotisören på bio. Den var bra men hemsk. 
Innan bion fikade vi på Wayne´s.
 
 
 
Kl.10 igår fick jag veta att jag klarade Vomsprovet, så könns skönt att inte behöva tänka på det och blicka
framåt på nästa prov istället.
 
Efter provgenomgången blev det stan för att träffa Caroline, Linnea och Victoria en stund. Kikade på glasögonen som Carro hade valt sen käkade jag, Carro och Linnea lunch nere på stan sen skjutsade jag Carro Carlshem och jag och Linnea for hem.
 
På kvällen blev det ett gympass för benen, känner av träningsvärken redan nu. 
 
Ska strax käka mig nått ikväll väntar jobb i Bygdeå från 17-21, sen blir det hem och sova börjar 7 på lördag och jobbar till 16. 
 
Hoppas ni får en skön och bra helg.
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0