Måndag15Oktober!

Hejhej!
 
Värdelös på skriva här.. Men är för att det inte händer så överdrivet mycket i mitt liv..
 
Jag är stressade över min ekonomi, eftersom jag inte har någon inkomst.. förutom dom få gånger jag jobbar.. Vilket blir ungefär 1ggn/månaden om ens det. Jag är konstant trött, less.  Vädret och kylan gör inte direkt så man blir piggare.. Skulle helst av allt vilja boka en resa utomlands så man slipper tänka på vardagen bara för en vecka och för att få värme och sol. 
 
Men just nu är man fattig och less så är väl bara att sköta plugget så man lyckas klara av utbildningen. Då kanske man kan tjäna pengar så man kan klara sig. 
 
Stressen över pengar gör mig less, får ont i huvudet vill bara sova så jag slipper tänka..
 
Men ska fixa middag nu sen får jag se om jag orkar pallra mig till Iksu eller om jag skippar det ikväll å satsar på plugget istället.
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0