Tisdag2Oktober!

Hejsan!
 
Har nyss duschat och ska alldelens strax sova, men tänkte berätta om dagen.
 
Hade först puls och blodtryck på morgonen från 9-12 ungefär. Teori och fick prova ta puls och blodtryck på varandra. Sen på eftermiddagen från 13-15.30 var det hlr. Var lärorikt och känns ändå bra att ha fått utbildning i det nu. 
 
Bjuder på en fin bild på ansiktet på miniAnne, hlrdockan.
 
Imorrn blir det att vara på skolan från 10 för att plugga, får se hur länge jag orkar sitta där. Sen blir det att gymma imorrn har skjutit upp det sen innan helgen, känner mig så fruktansvärt lat!
 
Märkte idag på hlr hur svag jag är, lyckades inte få till klickljudet på dockan bara för att jag är svag.
 
Så nu jävlar ska det byggas muskler så jag orkar..
 
Gonatt & sov gott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0