Torsdag18Oktober!

Hej!
 
Imorse kl.9-10 skrev jag prov i Voms1 del2 och det kändes faktiskt som det gick bra. Men man ska ju inte hoppas för mycket på bra betyg då blir man bara besviken sen om det är dåligt betyg.
 
Efter provet åkte jag och tankade bilen sen till djurmagasinet och köpte lite grejer till Ditte och Busan men även till smådjuren som dom har hemma i Brände. 
 
Sen hämtade jag Linnea och vi for och köpte tvål på rusta sen in en sväng på Stadium, HM och Coop. Nu är vi hem och har tvättid till 16. Får se vad kvällen har att erbjuda kanske blir Iksu. 
 
Imorrn blir det skolan vid 10 och fixa till redovisningen som är nästa torsdag. Sen ska jag hem och packa för en helg i Brände och jobb. Jobbar 7.30-21 på lördag och 7-16 på söndag. Så på jobbet blir det att plugga på rasterna så jag klarar redovisningen på tisdag och provet på fredag i medicin. 
 
Så jag har ju grejer att göra i helgen.
Synd bara att helgerna går så fruktansvärt fort man hinner ju inte med.
Men ska ta till vara på varje ledig stund på jobbet. Ska verkligen klara provet nästa fredag.
 
Bjuder på en bild på mat och en på mina taninga armar!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0