Måndag3September!

Hejsan allihopa!
 
Helgen som vart har jag spenderat med mina vänner. Fredagen blev det förfest här sedan Lokal med Annicka, Ida, Tilda och Anna. 
 
Sen Lördagen blev det chill hela dagen sen utgång med Linnea och Caroline på kvällen. 
 
Söndagen spenderade jag i sängen hur länge som helst. Klev upp gjorde middag sen blev det duschen sen i säng igen. 
 
Klev upp 9 idag gjorde mig klar och drog till skolan och gick igenom för tvärgruppsredovisningen som vi har imorrn.
 
Den är mellan 10-12. kl.13-14.30 har vi en föreläsning i gerontologi. Sen ska min grupp träffa rektorn en stund och snacka.
 
Idag var första gången på några veckor som jag var på Iksu, gymmade ben så lär inte kunna gå imorrn. Dessutom är det sjuktmycket trappor på Östra så lär ju få ångra mig imorrn, fast det är ju skönt när man känner att det tagit.
 
Har lovat mig själv att sköta kosten, sömnen och träningen nu. Gör jag det så kommer jag må så mycket bättre.
 
Linnea vill en sväng på Lokal så drar nog dit en stund och kollar läget sen blir det hem och sova. Lär inte stanna tills dom stänger eftersom jag har skola imorrn.
 
Ska kolla lite bloggar och sånt innan jag ska duscha.
 
Hare bra!
 Pusshej!
//Jenny
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var det najs på Lokal? :) Jag tog mig aldrig dit i helgen, haha.

Svar: ja, det tycker jag :) fast var ju sjuktvarmt :p okej, varför blev det inte för dig då? :)
Jenny

2012-09-03 @ 22:44:09
URL: http://matildajonort.blogg.se
Postat av: Matilda

Men najs, kanske borde satsa på att fara dit en annan helg då. Fast hatar när det är svettvarmt. Vi orkade inte fara ut bara, hade ändå så kul på förfesten :)

Svar: ja, men gör det :) dom hade bara fel med ventilationen så borde inte vara så svettigt varmt nu :) jaha okej, nice :)
Jenny

2012-09-04 @ 23:23:28
URL: http://matildajonort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0