Onsdag5September!

Hallå!
 
Vaknade upp dyngförkyld idag.. Jag som verkligen aldrig brukar bli så här sjuk.. Brukar vara snuvig osv men inte så här.. Men bara bita ihop och ta det lugnt och äta ordentligt.. Kändes verkligen inte kul att pallra sig till skolan imorse men tog mig iaf iväg och var där till 14.30 ungefär. 
 
Gjorde massa studieuppgifter inför redovisningen som är nästa onsdag. Imorrn ska vi träffas 10.30 på skolan och gå igenom studieuppgifterna för varje kapitel. 
 
Förhoppningsvis är jag piggare imorrn, orkar verkligen inte sitta å snora å frysa hela tiden. Men bara ta ipren så kanske det blir bättre tillslut. 
 
Fredag är jag ledig från skolan så har bara tvättid sen kanske jag åker hem till Brände och spenderar helgen där. Kanske lyckas bli frisk då. 
 
Jag som skulle ta tag i träningen gick så jävla bra.. Nooot!!
Blir nådigt less, vill verkligen träna seriöst inte gå dit typ 1ggn veckan..
Usch för att bli sjuk...
Men ska kurera mig så blir jag förhoppningsvis frisk fort och kan satsa på plugget och träningen.
 
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0