Tisdag4September!

Hej!
 
Igår blev det nykter utgång på Lokal med Linnea, skulle stanna till 12 men blev enda till 2. Men tog mig upp till skolan idag. 
 
Hade först tvärgruppsredovisningen som gick riktigt bra, sen hade vi lunch efter det blev det föreläsning om gerontologi. Efter det kom rektorn och snackade med min grupp. Kl.15 slutade vi.
 
När jag kom hem hade jag världens huvudvärk så la mig och sov ett tag, tyvärr hade den inte försvunnit när jag vaknade men tog och käkade lite sen en ipren på det och har druckit vatten så nu är huvudvärken borta.
 
Har även hunnit läsa kapitlen som vi ska ha redovisning på, som vi ska gå igenom imorrn. Så det känns riktigt skönt.
 
Tänkte ta en snabbdusch, efter det fika lite sen sova.
 
Imorrn börjar vi kl.10 så får ju sovmorgon som vanligt. Vilket är grymt skönt.
 
 
Saknar mina älsklingar otroligt mycket. Får iaf träffa dom i helgen! <3<3
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0