Torsdag6September!

Hejhej!
 
Vaknade imorse av att dom håller på renovera en lägga 2 våningar ner..Drygt när man ställt väckare å inte vill bli väckt innan den. Men tog mig iaf till skolan 10.30, var kvar tills efter 3. Har hunnit käka middag och kolla klart på filmen jag började se igår.
 
Snart ska jag skjutsa Linnea till hennes träning sen ska jag hem och duscha eller kanske svänger förbi min mormors lägga och packar lite. Ska kolla med min mamma om jag kan packa ihop lite grejer. Kan lix inte fara förbi min mormor pga jag är sjuktförkyld. Vill inte smitta henne. 
 
Glömde publicera det här inget innan jag åkte iväg.. 
 
Har hunnit vara i min mormors lägga och packa ihop lite nu är jag hem och fixar mig ska dra på Lokal en sväng ikväll.
 
Hoppas det är mycket folk ute.
 
Pusshej!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0