Måndag8April!

Hej!

Skriver typ ett inlägg per vecka, men bättre än inget alls. 
 
Förra veckan var det påsklov men hade omprov i pyskologin på fredagen som jag klarade den här gången som tur va. Vilket känns skönt att slippa tänka på den kursen.
 
Nu är det bara etik och människans livsvilkor som jag har prov i nästa fredag och akutsjukvården som jag har prov i vecka 17 på torsdagen sen blir det praktik inom akutsjukvård tills 31maj sen är det sommarlov. Är lite skolless nu så ska bli skönt med praktik så man slipper plugget ett tag iaf och kan ju hoppas att dom här veckorna går fort och att man lär sig mycket. I sommar blir det förhoppningsvis jobb hela sommaren så man kan tjäna lite pengar. Hoppas bara dom hör av sig snart så jag är säker på att jag får nå sommarjobb annars blir jag ju less.
 
Förra måndagen var jag hem till mina föräldrar och åt grillat för första gången för i år. Riktigt gott men längtar tills sommaren när man kan grilla och äta utomhus. Men verkar ju långt bort bara för att snön ska hålla på komma tillbaka hela tiden...usch.. Ge mig sommar och värme nu tack!
 
I helgen blev det utgång på fredagen med Linnea och Em på Allstar sen lördagen blev det på utgång på Lokal med Linnea. Blev nykter utgång båda dagarna och det var riktigt skönt att slippa vakna bakis och att jag kunde fara å träna på Iksu både lördag och söndag utan att känna mig död, så det var ju helt underbart. 
 
Idag blev det att plugga på förmiddagen och efter lunch sen käka middag innan Iksu. Blev att köra bröst, mage och vader idag. 
 
Beach13!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0