Måndag16December!

Hejsan!
 
Efter praktiken i fredags blev det hem och packa sen åka iväg till Brände. Där blev det lax och potatis till middag, sen tog vi det bara lugnt hela kvällen.. 
 
Lördagen blev det julbord med familjen i Uttersjöbäcken, sen hem och bara ta det lugnt med familjen och kolla på så mycket bättre...
 
Söndag åkte jag, mamma, pappa, Linnea och Elin till Skellefteå och julhandlade.. När vi kom hem till Brände igen så blev det att fika lite sen hem till Umeå..
 
 
Idag har jag hunnit med praktik 9-15. Cyklade på praktiken idag.. Blev blöt som fan eftersom det började regna där vid 14 tiden.. Så var bara att skynda hem när jag hade slutat och ta av sig alla blöta kläder.. Vilade ett tag innan jag och syrran for och gymmade... Blev bröst, mage och vader idag.. Lyckades pumpa på med 130kg på vadmaskinen som man står i.. så lär inte kunna gå så bra imorrn..men det är bara skönt...
 
 
Snart kanske magrutorna vill bli synliga!
 
Efter det blev det att snabbhandla lite på Ica. och när jag kom hem blev det att käka lite sen börja laga matlådor tilll praktiken.. Blir ju både lunch och middag på praktiken imorrn har 9-21 pass.. Så imorrn hinner jag inte med något gympass men det får gå ändå..
 
Näe nu ska jag ta och lägga ifrån mig datorn och försöka sova så jag tar mig upp imorrn..
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0