Måndag2December!

Hejsan!
 
Idag hann jag duscha, laga middagen jag tog med på praktiken, handla sen i väg till praktiken.. På måndagar är det rätt lugnt där så var ett rätt slappt pass. Slutade kl. 20 åkte hem och diskade.. Skippade gymmet idag eftersom det skulle blivit jättestressigt att hinna gymma innan dom stänger. Så får ta axlar och bicepspasset imorrn som jag egentligen skulle ha gjort i fredags men kände mig som sagt inte så kry då... Så bara att ta igen det imorrn så att jag hamnar i samma takt som syrran igen.. 
 
Imorrn är jag ledig så då blir det att fixa uppgiften om Fragile X, försöka på tag på min lärare som ska komma förbi på praktiken, laga lite matlådor till praktiken och förstås hinna en sväng på gymmet, kanske ska försöka mig på ett spinningpass på kvällen.. är rätt sugen på det faktiskt men får se hur jag känner mig... är hemma själv imorrn eftersom syrran åker iväg till Luleå.. känns lite läskigt ändå har inte vart själv här på år och dar.. Men får som sagt försöka sysselsätta mig..
 
Måste även ta tag och söka jobba för nu är det inte länge kvar.. Vill ha jobb så fort som möjligt så man kan börja leva.. Känner mig så begränsad när man inte har en ordentlig inkomst.. Så bara att ta tag i sökandet så kanske snart har man något jobb..
 
Nu ska jag kolla nån film eller nått sen blir det att försöka sova..
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0