Söndag1December!

Första advent!
 
Tiden bara springer förbi, redan första advent.. Har hunnit med det 2 första veckorna på praktiken redan.. Imorgon måndag så börjar 3 veckan så är bara 3 veckor kvar innan jag är utbildad.. Har praktiken och en uppgift kvar som jag måste fixa klart.. men ska ta tag i den uppgiften på tisdag när jag är ledig.. försöka fixa klart den så jag bara behöver koncentrara mig på praktiken och göra bra ifrån mig där..
 
Hinner inte så mycket det dagar som jag är på praktiken 9-21, men bara att försöka fixa och planera så jag hinner träna och sova ordentligt...
 
I helgen har jag bara tagit det lugnt och sett film och sovit typ.. men kände i fredags att jag var helt slut och mådde inte alls bra.. Så skippade gymmet då.. Kände att det var ett bra val hade inte ätit speciellt bra och dessutom cyklat på rätt mycket på praktiken.. så hade fått lite motion ändå.. 
Men nu är jag så grymt sugen på att träna, har vilat alldelens för länge.. Får ju träningsabstinens..
Så förhoppningsvis hinner jag träna imorrn efter praktiken..
 
 
Trivs riktigt bra på praktiken trots att vissa av passen är rätt långa..
 
Nu blir det att försöka sova så jag tar mig upp och duscha imorrn sen hinna handla och laga middag som jag kan ha med till praktiken...
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0