Söndag8December!

2:a advent!
 
Idag blev det var 3:dje veckan på praktiken avklarat nu är det bara 2 veckor kvar. Hade min praktik helg vart riktigt lugnt och skönt. slutade för 1 timma sen nu är jag hemma och ska fika lite kvällsfika sen ta en varmdusch innan jag ska sova.. Älskar verkligen att ta en varmdusch innan jag ska sova speciellt när jag vart ute och frusit.. Igår blev det en sväng till stan på praktiken och det blåste kallt som tusan så var rädd att jag skulle bli förkyld men lyckades klara mig från det än så länge iaf.. Så nu är det bara att hoppas jag slipper undan.. 
 
Idag var även min lärare förbi på praktiken och vi gick igenom mittbedömningen osv.. gick bara fint, bara hoppas jag lyckas få bra betyg i kurserna. 
 
Näe nu ska jag ta mig nå kvällsfika är hungrig.. 
 
Längtar till imorrn då blir det att gymma igen har haft en vilohelg pga praktiken.. Är så taggad!
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0