Tisdag10December!

Hejsan!
 
Tiden verkligen springer förbi är nu inne på fjärde veckan på praktiken.. imorrn blir det ett lång pass från 9-21.. det som är mest negativt är att jag inte kommer hinna träna.. har inte  hunnit bli en morgon människa än så att gymma innan praktiken kommer inte ske.. Så blir tyvärr en viloveckan från och med idag.. Men får ta igen det med långa promenader hemma i Brände med min älsklingstjejer.. blir skönt att komma hem en sväng var ett tag sen.. Blir iaf julbord med familjen plus respektiv på lördag, är så taggad är typ det ändå positiva med vintern.. 
 
Eftersom tiden bara springer iväg så kom jag på idag att jag inte har så lång tid på mig att fixa sista uppgiften så kommer måsta ta med mig datorn hem till Brände och försöka fixa uppgiften.. Men det ska nog gå om jag bara anstränger mig..
 
Igår var jag och syrran och julklappsshoppade, har fixat det flesta julklapparna är bara några en stycken kvar men tror Linnea fixar det imorrn. Sen måste jag ju köpa nått till Linnea, men tror faktiskt jag kommit på det.. 
Blev tyvärr lite shoppning till mig själv oxå, även fast jag försökte att inte spendera pengar på träningskläder eller stickat så är det så himla svårt när man väl är på affärerna.. har försökte undvika att fara på massa klädaffärer den senaste tiden bara för att jag inte ska spendera alla pengar..
Men som sagt är ju grejer som jag använder så..
 
Körde ett ben- och rumppass idag på gymmet, kände mig svag som tusan med körde på och känner redan träningsvärken krypa sig på.. en helt underbar känsla.. nu eftersom det blir en lugn vecka från gymmet så kanske jag får köra lite träning hemma istället.. Finns ju oendligt med övningar man kan göra + att jag måste strecha och köra rörlighet.. så har ju vad jag måste göra iaf..
 
måndagens träningsbild!
 
 
Älskade legday!
 
Näe, dags att försöka sova så jag pallar 9-21 passet imorrn..
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0