Tisdag3December!

Hejsan igen!
 
Ibland får jag ett litet sug att skriva här men är inte så mycket som händer i livet just nu men kan ändå ha kul att ha kvar och gå tillbaka och kolla.
 
Idag blev det lite sovmorgon som alltid när man är ledig.. Sen diskade jag undan och laga till lite frukost/lunch innan jag åkte iväg till Iksu och körde axlar/bicepspasset från förra veckan som aldrig blev av.. Gick riktigt bra fick till passet bra, hade vilat tillräckligt länge.. Vill inte ens gå från gymmet när jag var klar trots att armarna var helt slut.. Hade samlat på mig bra med energi när jag vilat så länge.. Men nu känner jag att jag måste skärpa mig älskar verkligen att träna och mår så himla bra av det.. Är verkligen dagens höjdpunkt..
 
 
 
Fick äntligen tag på min lärare idag efter många försök så nu är det inbokat när hon ska besöka på praktiken.. Blir på söndag.. 
 
Sökte ett jobb idag, så nu ska jag verkligen bara söka och söka och hoppas att turen är på min sida.. 
 
Näe, dags att sova så jag tar mig upp till praktiken.. Imorrn är det 9-21 pass, så lär vara helt slut när jag kommer hem.. Men är ledig på torsdag och fredag, så är inte så farligt.. och då blir det gym för hela slanten är sååå taggad! och att äntligen få träna med syrran igen, det bästa som finns hon peppar och puschar mig verkligen..
 
Min bästa vän och träningskompanjon!
 
 
 
 
Älskar dig!
 
Pusshej! 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0