Torsdag19December!

Hejsan!

Igår onsdag så var jag ledig från praktiken blev en sväng på stan träffade Ida, fixade sista julklapparna och förköpsbiljetter till annandagen. Är taggad på utgång var hur länge sen som helst jag var ut, var nog på halloween... jag som brukar typ gå ut varje helg.. Känns konstigt att inte ha vart ut så ofta.. 
 
Iaf blev även ett benpass på gymmet på kvällen.. Så har världens träningsvärk nu.. Men det är ju en skön känsla.. Var tänkt att jag skulle kliva upp imorse och dra på gymmet innan praktiken.. Men lyckades inte så bra med det.. fick sjukt ont i magen igår kväll kändes som när jag åkte på blindtarmen så trodde ju att jag skulle måste åka in.. men det hade iaf gått om innan jag drog iväg till praktiken.. Snacka om tur.. Var ju tvungen att gå in och läsa om det ens var möjligt att åka dit igen och tydligen är det 20% risk inom 2 år att åka dit igen om man bara gick på antibiotika vilket jag gjorde.. men jag hoppas det bara var nå annat som spökade.. Vill fan inte ligga på sjukhus nu vid jul och nyår.. 
 
bild på min rumpa och ben igår innan gympasset!
 
Iaf nu känns det som sagt bättre.. Imorrn är jag färdig utbildad undersköterska.. Känns helt underbart!
 
Nu gäller det bara att fixa sig nå jobb har sökt flera stycken nu så bara hoppas det nappar nånstans.. 
 
Iaf så har jag 2 extra jobb tills vidare fixade deligeringen på det nya extrajobbet idag.. och har sagt några dagar jag kan jobba så lite pengar kan jag iaf tjäna..Men hoppas ju verkligen jag lyckas få nån tillsvidare tjänst snart..
 
Nu är det dags att borsta tänderna sen sova ska upp 7 imorrn för att tvätta sen ska jag va på praktiken 8.30..
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0