Måndag11Februari!

Hejhej!

Var ju ett bra tag sen jag uppdaterade här, men tänkte skriva lite ser att folk är in och kollar.
 
Har hunnit jobba en hel del sen sist i Bygdeå. Men jobbade i Ånäset i lördags en deladtur. Var lite spännande eftersom jag inte jobbat där sen i juli förra året. Men det gick ändå helt okej. 
 
Förra fredagen var vi tjejer och firade Annicka på Allstar med mat sen utgång där.
 
Plugget går framåt men är inte så mycket i skolan nu är mest att plugga hemma vilket jag inte är så himla bra på men jag försöker. Fått tillbaka kommentarer för första inlämningen på psykologin och den gick överförväntan. Så nu är det bara att satsa på alla andra uppgifter är skönt att det bara är en varje vecka.Men måste plugga på demenskursen oxå. Men ska ta tag i det i veckan. Är hemmaplugg hela veckan så det känns skönt.
 
Nu ska jag klä mig, fixa mig och käka lite innan jag och syrran ska ner och handla på Maxi. Senare blir det Iksu för att gymma. Vi har inte följt träningsprogrammet helt nu eftersom Linnea ha vart sjuk och nu blev jag förkyld men jag kör ändå, förhoppningsvis så försvinner den. 
 
Men varför vi är sjuk nu kan bero på att vi ätit sjuktdåligt.. Eftersom våran kyl pajjade natten till tisdagen förra veckan. Ringde på tisdagen å dom skulle felamäla men det verkade dom inte ha gjort så ringde till kvartersvärden men var tvungen att ringa igen nån dag senare så dom kom och fixa den på fredan. Så var ju tvungen att kasta massa grejer som blev förstörda. Ska ringa och kolla med försökringsbolaget om man får någon ersättning för det. 
 
Dags att skynda mig. 
Hare bra, pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0