Måndag25Februari!

Hejhej!
 
Uppdateringen är ju på topp, inte alls.. Men är några stycken som kikar in varje dag ändå. Ska försöka bättra mig men får se hur det går med det.
 
Idag hade jag kursstart i Akutsjukvård och Etik och människans livsvilkor, och dom håller på till och med vecka 17. Sen blir det praktik tills sommarlovet. Måste snacka med min mentor och kolla om vart man kan ha praktik har ingen aning just nu vart jag vill vara någonstans. Men det löser sig nog. 
 
Det dryga nu är bara att jag kommer som sagt läsa 3kurser samtidigt nu.. Så det känns inte så lockande men bara bita ihop och kämpa så blir det nog bra förhoppningsvis. 
 
Imorrn blir det att försöka planera plugget och fixa så jag hinner med alla uppgifter i tid. Ska försöka ta tag i mitt liv och inte sova så mycket på dagarna. Speciellt nu när solen kikar fram så ska jag försöka gå ut å gå en promenad mitt på dagen. Behöver köra lite powerwalks så jag bränner bort lite överflödigt fett på kroppen.
 
Nästa vecka är sista veckan på mitt å Linneas 8 veckors träningsprogram. Vilket känns skönt att få in lite andra övningar sen efter det. Blir så enformigt att köra samma övningar hela tiden. Men kan då säga att jag blivit mycket starkare än vad jag var innan. Vilket är grymt underbart. Förutom att man kanske inte ser så stor skillnad så känns det iaf. Men till sommaren kanske man ser mera skillnad, kan ju hoppas iaf. 
 
Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorrn. 
 
Gonatt&sovgott!
 
Bjuder på instagrambilden jag tog i Brände i helgen!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0