Onsdag13Februari!

Hallå!
 
Att jag aldrig ska lyckas kliva upp i tid, men inte så konstig när jag inte kunde somna inatt heller. Men bara försöka att kliva upp i tid imorrn istället. 
 
Har käkat frukost/lunch nyss, nu blir det att plugga och dricka vatten så förkylningen försvinner ur min kropp nångång. Träningsvärken idag är inte att leka med, får se om man kan prestera 100% på mage/rygg passet idag då. Men det hoppas jag vill ha resultat snart. Vet att jag blivit starkare men vill kunna se skillnaden oxå. Bara att kämpa vidare så kommer det väl snart förhoppningsvis. 
 
Blir att fixa klart uppgift 2 redan idag så kan jag skicka in den senare. Sen ska jag kika på uppgift 3 på demenskursen om jag hinner. 
 
Hare bra, Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0