Tisdag12Februari!

Hejsan!
 
Idag så har jag träningsvärk efter gymmet igår, vilket är helt underbart. Nu ska jag och syrran försöka hålla i träningen och inte vila som vi gjort ett bra tag nu. Men så är det ju när man blir sjuk.. Bara försöka hålla sig frisk.. 
 
Idag har jag hunnit tvätta och börjat på uppgift 2 i psykologin ska försöka hinna så mycket som möjligt så jag kan skicka in den senast på torsdag. Har det som mål varje vecka att skicka in senaste torsdag så jag har fredagen ledig. Ska fixa uppgiften i demens oxå men det får blir imorrn eller på torsdag.
 
När syrran kommer hem blir det att fixa middagen sen ska vi typ baka semlor. Och ikväll blir det Iksu för att gymma ben. Är taggad!!
 
Nu måste jag skynda och plugga.
Hare bra, Pusshej!
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0