Tisdag26Februari!

Hejsan!
 
Gick ju inte direkt bra att kliva upp i tid men imorrn så ska jag jävlar kliva upp. Annars blir jag förbannad på mig själv. Måste ju skärpa mig så jag hinner plugga på dagarna.
 
Har hunnit skicka in förra veckans psykologiuppgift som jag trodde jag hade skickat in och börjat på uppgift 4 som ska in i veckan. Så imorrn blir det att kliva upp och fixa klart den och skicka in den sen ska jag kika igen dom andra kurserna och kolla om jag kan fixa nån uppgift där. 
 
Har träningsvärk i benen och rumpan efter gårdagens benpass. Och idag blir det att kötta lite mage/rygg förhoppningsvis så får jag träningsvärk där imorrn.
 
Nu kom Linnea hem så ska äta nått lättare sen dra på Iksu efter det blir det och storhandla för veckan på Maxi. 
 
Tackade nej till jobba nästa vecka för jag känner mig så stressad över skolan osv. Så känner att jag inte orkar koncentrera mig på  jobbet oxå. Men förhoppningsvis lättar plugget upp sig snart. 
 
Men nu blir det att kolla om vi har nått att käka.
Bjuder på en matbild.
Hare bra, pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0