Torsdag14Februari!

Hej!

Hoppas alla har/haft en bra alla <3-dag.
 
Idag har jag hunnit skicka in uppgiften på psykologin och vart med mamma hos mormor för möte angånde genomförandeplanen. 
 
Sen kom mamma hit en sväng innan hon åkte hem. Så fick iaf spendera dagen med min älskade mamma. <3
 
Blev lax till middag idag, snart blir det Iksu för att träna lite armar.
 
Imorrn blir det jobb i Bygdeå 15-21, sen åker jag till Brände å sover där i helgen eftersom helgen ska spenderas på jobbet största delen av tiden. har mördarpass 7-21 på lördag och 7-17 på söndag sen får jag skjuts till stan efter så det är ju skönt. Hoppas på gooolönen senare då!
 
Ska nog ta med lite böcker å plugga i helgen om jag har tid, men det ska jag nog ha brukar vara rätt lugnt ibland. Måste satsa nu har prov nästa fredag i vård och omsorg vid demenssjukdomar så måste plugga som tusan inför det.
Pusshej!
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0