2013-01-01

Hej igen!
 
Känns galet att det redan är ett nytt år, men bara att ta vara på tiden för det här året lär ju gå lika fort om inte fortare.
 
Nyår spenderades i Umeå med Linnea och Ida, vi åt gott, spelade bingolotto och snackade. Blev som en lugn och nykter kväll eftersom Linnea började jobba kl.7 imorse. Men var riktigt skönt att vakna upp utan ångest och huvudvärk. 
 
Nu har jag och Linnea vilat från träningen i 2 veckor ungefär så nu ska vi ta tag i träningen igen och det känns riktigt bra att få träna efter allt gott man ätit dom senaste 2 veckorna. Jag är taggad till tusen här ska tränas, äta och sova ordentligt så man inte sabbar allt.
 
Ska även satsa på skolan ännu mera än vad jag gjort så jag förhoppningsvis får bättre betyg i dom andra kurserna som återstår. 
 
I år ska jag även skärpa mig och ta tillvara på dagarna och kliva upp i tid och inte sova bort hela dagarna. Det är ett måste att bättra mig på eftersom jag aldrig äter frukost när jag gör så och jag förlorar massa tid. Och förhoppningsvis kanske jag lägger mig och sover i tid då istället.
 
Ska även bli bättre på att ta kort så jag har kvar bilder sen är alltid roligt att gå tillbaka och kika på senare.
Sen måste jag skärpa mig och hålla i pengarna när dom kommer in på kontot istället för att spendera.
 
Jag har iaf några nyårlöften!
 
Nu ska jag kika på nån film innan Linnea kommer hem från jobbet.
 
Hare bra, pusshej!
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0