Onsdag16Januari!

Hejhej!
 
Igår var det jobb i Bygdeå 15-21. Efter fick jag skjuts till Sikeå så jag inte behövde vänta i Bygdeå till 22.55, går ju så sjukt värdelöst med bussar. Blir ju bara irriterad.. Behövde bara vänta i 20 minuter ungefär + att jag inte behövde betala resan, vilket gjorde min kväll. Gratis är gott!
 
Idag tog jag världens sovmorgon. Blev stan idag för att fixa böcker till kurserna jag ska läsa men dom hade bara psykologiboken inne. Så hon som jobba sa att den andra skulle komma nästa veckan nångång.. Men efter jag kom hem fick jag smsa att boken kommit.. Nådigt less jag blev då.. Men ska ner på stan på fredag så får kila förbi och köpa den då.
 
Nu ska jag fixa middag med syrran sen blir det Iksu ikväll. Blev ingen träning igår eftersom hon jobbade dag och jag jobbade kväll. Men ska skynda fixa middagen nu är hungrig.
<333
Hare bra, Pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0