Onsdag2Januari!

Hejhej!
 
Idag har jag legat i sängen hela dagen och kikat på Gossip Girl. När Linnea kom hem blev det att fixa middagen blodpudding med hemmagjord lingonsylt och rivna morötter. 
Vilar maten nu innan det blir Iksu för första gången det här året, är grymt taggad. 
 
Nyss ringde dom från jobbet blir att börja 7.45 istället för 11 imorrn, men det blir bra får ju ihop flera timmar så det känns skönt. Får se om jag slutar 16.45 eller 17.00. Borde gå att jag slutar lite tidigare så jag hinner med bussen hem så jag slipper vänta 1 timma. Men det får morgondagen avgöra. 
 
Nu ska jag börja fixa mig för gymmet. Så jag hinner sova i natt. 
<3
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0