Söndag13Januari!

hejhej!
 
Ni kikar in även fast jag är värdelös på att uppdatera känner jag. Men händer inte så mycket spännande i tillvaron just nu iaf, men förhoppningsvis så kanske det blir en förändring det här året.
 
Sen sist jag skrev så har jag hunnit jobba, registrat mig på Komvux, tränat, hälsat på Annicka, vart hem hos mina föräldrar och igår fick jag och Linnea skjuts in av mamma, pappa och lillasyrran. Hann även med en utgång på Lokal igår med Linnea, var längesen vi var ute där har saknat musiken som spelas där för den är världsbäst måste jag säga. Idag blev det en lugn dag men hann då med ett besök på Iksu. Nu tänkte jag kika nå avsnitt på gossip girl innan jag ska sova.
 
Imorrn är kursstart i Vård och omsorg vid demenssjukdomar börjar kl.13. Det kommer nog bli en spännande kurs. Sen så kommer jag gå psykologin på närdistans eftersom vi var så få som skulle läsa den så dom tänker inte starta någon kurs på flex. Och jag kände inte för att vänta på nästa kursstart dom har eftersom då kommer jag läsa 3kurser samtidigt och det kändes inte så lockande. Så närdistans får duga men vi skulle få extra stöd så det låter ju bra. 
 
Ska försöka bättra mig på att blogga.
 
Gonatt & Sovgott!
 
 
//Jenny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0