Tisdag22Januari!

Hallå!
 
Helgen blev riktigt lugn såg film med Linnea och Annicka på fredagen och åt massa gotta. Lördagen blev även det en kväll hemma eftersom Linnea hade jobbarhelg. Men riktigt skönt med en lugn helg. Men var ju ut på Lokal på torsdagen med Linnea och Ida så kompenserade lite.
 
Jag har inte riktigt kom från att jag inte har jullov längre.. Plugget står som still i min hjärna men jag försöker förhoppningsvis så kommer hjärnan igång snart.. Är lite farligt att vara ledig förlänge kroppen vänjer sig så himla fort.. Men bara bita ihop och plugga till tusen...
 
Idag blev det en väldigt effektiv dag.. Klev upp efter 7, fixade mig och var på skolan för studiestart i Psykologi 1 närdistans kl.8.30-10. Sen blev det hem, käka, kika lite gossip girl sen packa för ett träningspass på Iksu blev mage/rygg, träningsvärken har redan kommit och är stel i benen sen passet igår..Men jag älskar träning så vad gör man inte för lite träningsvärk.. 
 
Efter blev det att basta och duscha.. Sen åkte jag och syrran till Strömpilen för lite småshopping och storhandling på Maxi..
 
 
Sen blev det hem och fixa middagen. Känns riktigt skönt har hunnit med mycket idag. Måste försöka bryta mitt mönster att sova bort hela dagarna när jag är ledig och lägga tiden på plugg och andra grejer.. Dagarna blir så mycket mer effektiva då..
 
Men nu ska jag kika ett avsnitt av gossip girl sen sova så jag tar mig upp till föreläsningen jag har imorrn.
 
Gonatt&Sovgott!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0