Fredag5Juli!

Hejsan!
 
Hinner inte uppdatera så mycket på veckorna. Det som händer är jobba, träning och sova typ.
 
Älskar att träna! <3
 
Förra helgen var jag ledig och var på stadsfesten i Skellefteå. Bäst var helt klart Petter. Sen på söndag blev det att käka middag i Brände med familjen. Sen hem till Umeå för att sova så man tog sig upp till jobbet.
Har så dålig telefon så fick inga bra bilder :/
 
Var ledig igår, sov hela dagen är så grymt slut efter jobbet.. Men mycket beror nog på att jag inte trivs på jobbet.. men bara göra bästa av situationen. Idag kl. 14 går jag på min jobbarhelg. Bara hoppas det går fort så man får va ledig en dag. Sen har jag rätt chill vecka nästa vecka så längtar till det. 
 
Igår kväll följde jag Em på stadium sen teamsportia för att hon skulle köpa nya springskor. Men fanns så dåligt utbud så blev inga. Sen när vi var på väg till läggan så ringde lillasyrran å sa att dom skulle komma å hälsa på så vi mötte upp dom på maxi. Vilket var perfekt eftersom jag behövde handla, hade ingenting hemma. 
 
Sen åkte vi hit å fikade ett tag. Sen var tanken att jag skulle följa linnea å springa igår kväll men jag började må jätteilla. Men kan nig vart för att jag bara käkade 3 mackor igår och fikade kakor på kvällen..  Måste allvarligt skärpa mig med kosten..
Åh, är bara 26dagar kvar till Turkiet!
Längtar som fan att bara få vara å ta det lugnt i 2 veckor.
 
Nu ska jag skynda å duscha sen käka mig nått innan jag ska iväg på jobbet..
2 av mina fina systrar som jag fick spendera helgen i Skellefteå med! <3
Hare bra pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0