Måndag29Juli!

Hejhej!
 
Ni är några tappra själar som kikar in även fast jag är värdelös på uppdatera. 
 
Har jobbat mina sista pass på hemtjänsten här i stan.. Är så nöjd att det är slut nu.. att jag kan koppla av och känna lugnet.. 
 
På onsdagkväll bär det av till Turkiet med syrran, är såååå taggad trots att en förkylning har lyckats bryta ut men hoppas bara den hinner bli bättre innan onsdag.. 
 
Spenderade helgen som var hemma i Brände men familjen <3 Skönt att få spendera lite tid på landet och ladda lite krafter. 
 
 
Var på Strömpilen idag och shoppade det sista inför resan. Men måste förbi stan imorrn och införskaffa det absolut sista. Sen är jag redo för Turkiet.
 
Köpt solskyddsfaktor 50 så jag hoppas verkligen att jag inte kommer bränna min vita kropp det första jag gör.. Bara att smörja som en galning så ska jag nog lyckas att inte göra det.
 
Kollade just på vädret i Alanya och det såg ut att bli fint väder över 33grader varmt så det är bara hoppas det stämmer.
 
åhh, är så taggad så jag nästa spricker..
 
Har packat i resväskan men lär bli att packa om x antal ggr innan man är riktigt färdig. 
 
Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorrn så jag hinner med allt som ska göras och fixas. 
 
Hare bra pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0