Onsdag31Juli!

Hejsan!
 
Sitter just nu och väntar på mamma och lillasyrran ska kom hit och hämta upp mig och syrran för att åka på maxi en sväng sen åka ut till flygplasten.. Är så grymttaggad och samtidigt nervös.. Kunde inte sova i natt heller. Men lyckades kliva upp ändå och gymma ett sista benpass innan.. Gick sjukt bra ökade nästan på alla grejer vilket är sjuktskönt.. 

 
 
Nu i Turkiet ska jag satsa på att bli vig.. Men kanske blir att gymma där oxå eftersom vi ska va där i 2 veckor...
 
Hoppas ni får det bra i Sverige.. 
 
 
Ska bli brun utan att bränna mig.. har ju köpt solskyddsfaktor 50 så ska nog klara mig hoppas jag :)7
 
ha det bra, pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0