Söndag14Juli!

Hejsan!
 
Tiden verkligen springer förbi speciellt helgerna när man är ledig.. Men bara att bita ihop nu är inte många dagar kvar på jobbet.. Så ska nog överleva sista passen. I fredags var jag ledig var förbi polisen och hämta ut passet. Fyfan vad ful man blev men ska ju inte visa det för nå många och det är väl tur det...
 
Shoppade även lite grejer, hittade två klänningar på Jc på rea så blev billigt... Vart utgång med Linnea, Ida och Em på allstar på fredagen. Hade även tänkt gå ut i lördags men ingen var sugen så blev en hemmakväll istället.. Det kanske var bra eftersom jag och syrran var förbi Bräntberget idag och körde backintervaller... Fy så jobbigt det var men nu efteråt känns det underbart att det är gjort för veckan... suger bara att mina knän inte pallar det egentligen.. Men bara att bita ihop och köra.. Kanske blir bättre med tiden.. lr kan ju hoppas på det iaf...
 
När vi kom hem blev det att käka tacos och nu har jag hunnit duscha och väntar på att Linnea ska bli klar sen blir det att kika på nån film sen sova i tid så jag tar mig upp i tid så vi hinner gymma imorrn innan jag ska på jobbet...
 
I veckan jobbar jag måndag-fredag.. Sen är det helg som kommer spenderas hemma hos föräldrarna eftersom det är öltält i ånäset fredag-lördag... Bara hoppas det blir trevligt iaf.
 
Bara drygt 2 veckor kvar tills Turkiet är så grymttaggad!!!
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0