Onsdag5Juni!

Hejsan!
 
Idag vaknade jag mera förkyld än jag var igår.. vaknade flera gånger i natt vilket är jobbigt men hoppas på en bättre natt i natt. 
 
Idag kl 13. hade jag medicindelegeringen på dragonens hälsocentral, gick bara fint så nu får jag ge medicin när jag börjar jobba. 
 
Imorrn är jag ledig ska försöka kliva upp i tid och städa läggan som jag har tänkt göra hela veckan men har legat sjuk så jag har inte orkat, ska oxå fixa matlådor.. 
 
Satan vad jag saknar att träna man blir så himla rastlös... har inte tränat sen förra torsdagen vilket är alldelens för längesen speciellt eftersom jag drack 2 dagar i helgen.. Men skäpning på träningsfronten när förkylningen har gett med sig så jag inte blir så jävla anfådd av att gå till toaletten.. 
 
Usch vill bara träna så man kommer i form någongång.. tappar som fan när man inte tränar.. Komigen förkylningen ge upp och lämna min kropp nu tack!!! Någon som har några bra tips för att bli av med en förkylning? Tacksam för svar!
 
56 dagar kvar tills jag och syrran befinner oss i Alanya! Är så taggad att jag spricker!!
Jag och min älskade syster! <3
 
 
Åh, vad jag längtar till man kan springa runt i bikini utan att frysa!
 
Pusshej!
//Jenny
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0