Tisdag4Juni!

Förra veckan var som sagt sista praktikveckan var på ortopedmottagningen måndag och tisdag fick se gipsningar och sår.. fick även ta ett sista venprov.. grymt kul att ta venprover.. Onsdag var jag ledig sen torsdag fick jag vara på ortopedtekniska och se när dom gör inläggssulor osv. Efter den dagen gick jag ner på skolan och lämnade igen kortet och lämnade mitt betyg från praktiken.. Blev godkänd så hoppas på ett bra betyg i akutsjukvårdskursen. Men bara att vänta och se. 
 
Helgen blev det yran med Linnea, Ida, Julia och Annicka.. Hade grymtkul men vädret hade kunnat vara bättre på lördagen men det dög.. Har vart helt död efter helgen pga förkylning.. Men imorrn ska jag försöka ta tag i träningen igen.. 
 
Igår fick jag mitt jobbarschema för sommaren fick 100% så det känns ju jättebra.. Ska på medicindelegering imorrn kl.13.00-15.00 på dragonens hälsocentral... Bara hoppas man klarar det.. Men var ju på medicin- och insulindelegering förra fredagen och det gick ju jättebra så bara hoppas det är lika lätt den här gången... Inte fått några papper att läsa på eftersom chefen ringde idag å sa jag skulle på delegeringen imorrn bara för att jag inte kan nästa torsdag då jag ska på dialysutbildning i Bygdeå...
 
Nu ska jag strax försöka sova så jag tar mig upp imorrn och är pigg inför delegeringen..
 
Gonatt och sovgott!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0