Torsdag20Juni!

Hej!
 
Hänt en hel del sen sist jag skrev. Har hunnit med inskolning på hemtjänsten här i Umeå, hunnit jobbat 2 dagar. Sen har jag vart ledig igår och idag. Imorrn går jag på min första jobbarhelg och jobbar tills på tisdag sen blir jag ledig en dag. Jobbar som sagt heltid så blir en del pass per vecka. Så hinner jobba, träna på dagarna mest. 
 
Men är bara 4 veckor som jag jobba heltid så det är rätt skönt sen blir det 2 veckor som typ skulle vara 75% men ska försöka ta på mig lite extra i Bygdeå då om det behövs.. Behöver pengar så man kan leva litegrann när hösten kommer och till Turkietresan.
 
Var i Brednoret hos min storasyster med familj i söndags och firade min systerson Petter som fyllde 5 år. Helt sjukt vad tiden går fort kändes som det var nyss han var en lite bebis. 
 
Petter, Linnea, Lowina, Gisela och jag i söndags!
 
På måndagen fyllde min äldsta storasyster år och på tisdagen fyllde mamma år. Dom har matchat in bra dom fyller år efter varandra.
 
Imorrn börjar jag inte förrän kl 14 och jobbar till 21.30. Sen på lördag har jag en deladtur känner inte riktigt taggen är inte van att jobba deladtur. Men det ska väl gå vägen det med. 
 
Det drygaste är ju att busstrafiken strejkar så måste cykla ner til jobbet... Ska försöka hinna ta mig till ok och pumpa däcken så det ska gå lättare att cykla.. Men får tänka att det är bra träning att cykla och att man får fasta lår, så kommer det nog gå fint..
Dagens träningsbild!
 
Iksu har stängt hela helgen så idag vart sista gympasset. Kanske hinner med ett löppass på söndag efter jobbet om vädret tillåter, och det hoppas jag.
 
Blir inget midsommarfirande iår. Men jag taggar istället för stadsfesten i Ske-å nästa helg.. Kommer bli kung..
Hoppas alla kommer få en fin midsommarhelg!
 
Pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0