Måndag18Mars!

Hejsan!
 
Idag blev det skola från 10 till efter 14 nångång. När jag kom hem käka jag lite sen blev det att plugga etik. Men alltså måste säga att den boken verkligen får mig att somna på 2 sekunder. Måste finna nått sätt att läsa den på utan att somna. 
Var på info om gymnasiearbetet imorse, känns drygt att göra det.. men jag har bestämt mig för att göra det eftersom jag vill ju ha undersköterskelönen när jag söker jobb. Känns ju som onödigt att utbilda sig till det om man inte får högre lön. Men nu gäller det ju bara att försöka komma på vad man ska göra. Men jag kommer inte göra något avancerat för man kan ju bara få E eller F i betyg så orkar ju inte satsa som fan då.
 
Blev ett sent pass på Iksu ikväll, väntade på Linnea som slutade kl.21. Blev iaf 1h på crosstrainern och strech efteråt, vilket var grymt skönt. Satsar på att bli vigare.
 
Nu ska jag strax kila in i duschen. Imorrn har jag tvättid 10-13. Så blir att varva tvättiden med plugg. Sen på kvällen blir det Iksu för att gymma bröst, mage och vader. Är taggad!
Ska skynda nu så jag tar mig upp imorrn till tvättiden.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0