Onsdag27Mars!

Hej!
Uppdateringen sker ju inte så ofta tyvärr. Men ni är ju några som kikar in ändå, så ska försöka förbättra mig.
 
Iaf helgen spenderades i Brände var med lillasyrra och var hundvakt. Medans mamma och pappa var i Lycksele på hotellet. Blev massa gotta både fredag och lördag. Men på helgen får man ju unna sig lite sånt. Blev stan på söndag och en sväng till Iksu. 
 
fredags och lördagsens gotta!
Måndag klev jag upp tidigt för att vara mig och drog i väg på Iksu med syrran. Sen hem och käka lite sen handla på Maxi och iväg till mormor och fira henne en dag i förväg eftersom Linnea var ledig. 
 
Fick veta att det blir omprov på psykologin men det visst jag redan eftersom det gick ju åt fanders men bara plugga tills nästa fredag och ge järnet då och hoppas på att det går bättre då. 
 
Hade tvättidtid igår 13-16 så hann städa läggan för veckan oxå, vilket var skönt.
 
Igår var mamma, pappa och Elin förbi en sväng, vilket var trevligt. 
 
Nu blir det att äta lite lättare sen fara på Iksu för legday bland annat. 
 
I måndags fick jag csn och idag kom lönen så det känns skönt.
 
Nu ska jag äta sen byta om.
Pusshej!
bär med kvarg och vanliljvisp!
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0