Söndag17Mars!

Hejsan!

Långt mellan gångerna. Det jag hinner på dagarna nu är typ skolan, plugga, träna. Men har verkligen kommit in i träningen nu och verkligen älskar det eftersom jag börjat se och känna skillnad vilket är underbart. 
 
I måndags började jag och Linnea med det nya träningsprogrammet så har som gått igenom i veckan och provat hur det kändes. Och det kändes helt okej, har haft träningsvärk hela veckan så. 
 
I tisdags så hade jag metod- och föreläsningsdag i akutsjukvård, fick ta venprover.
Sen på eftermiddagen blev det 1h PW ute. Det var skönt förutom att det blåste som fan. 
 
Hunnit plugga och så i veckan oxå, även fast det inte vart 110%fokus på det.. måste skärpa mig.. måste planera så jag får in plugget, träningen och att jag äter ordentligt.. Då kommer allt bli så mycket lättare förhoppningsvis.
 
I onsdags hade jag föreläsning i etik och människans livsvilkor, sen blev det ner på stan och lämna in arbetsgivarintygen. Smidig som jag är lyckades jag komma precis när dom hade lunch så var tvungen att vänta 1 h.. Men nu är det iaf gjort så då är det bara vänta på att dom ska höra av sig angående jobb. På kvällen blev det att gymma på Iksu.
 
Torsdagen blev det att plugga hela dagen. Sen blev det Cardio på Iksu på kvällen.
 
Fredags var Linnea ledig från jobbet så blev ett pass på Iksu, sen åkte vi ner till stan och kollade på affärer och sen hyrde vi 3 filmer på hemmakväll. Kvällen blev det tacos och filmkväll. Mamma, pappa och Elin kom förbi en stund oxå. 
 
Lördagen tog jag det bara lugnt hela dagen, sen kom Ida hit och vi fixade oss sen åkte vi ner och käkade på Ronyas. Sen blev det hem och fixa till sig för kvällen som spenderades på TC. 
Idag har jag vart på Iksu och gjort mitt första löppass på år och dar. Men kändes helt okej, även fast jag inte sprang så länge sammanlagt 20min typ men bättre än inget alls. Bara att försöka få mera tid nästa gång. 
Måste ju som sagt ta tag i konditionen så bara att göra det helt enkelt och hoppas att knäna inte ska ge vika. 
Pusshej!
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0