Söndag31Mars!

Hejsan!
 
Tiden bara rusar iväg, redan gått en vecka typ. Som sagt hinner bara med att plugga, träna och ibland jobba typ nu för tiden. I fredags hann jag träffa Ida blev filmkväll med hon och Linnea. Såg en Oväntad vänskap och Ted. Sen blev det att sova eftersom jag började jobba kl7 i Bygdeå dagen efter.  Sen lördagen spenderades på jobbet slutade inte förrän kl.21. Men det gick bara finfint förutom att jag var världens osocialaste när jag kom hem somna typ direkt nästan och sov i 12 timmar typ. 
Men idag blev det att dra iväg på Iksu och köra lite löpning och triceps vilket gick över förväntan. Så bara att jag håller i löpningen så kanske det går bättre och bättre och förhoppningsvis ger inte knäna upp även fast dom helst skulle vilja. 
 
Efter gymmet har jag hunnit käka middag och diskat. Nu väntar jag på duschen. ska blir skönt att få duscha. Lär blir en väldigt långdusch kan jag lova. Usch vad jag önskar att jag hade en badkar ibland. Men inom en snar framtid så kanske jag och syrran bytt upp oss så vi får både badkar och en dusch, hade ju vart gudomligt kan jag lova. 
 
Förlorade ju en timma i natt oxå men det gör inget känns bara skönt att solen skiner på dagarna och snön smälter bara hoppas det fortsätter så vill så gärna ha sommar nu. Men bara tagga på att åka utomlands efter sommaren är sååå taggad.
 
Åh, nu är hon klar så nu får jag duschen. 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0