Tisdag19Mars!

Hej!
 
Klev upp precis till tvättiden idag kl.10. Sen blev det att plugga lite etik och sen började jag med psykologin som jag har prov i på fredag.. känner mig verkligen inte säker på det provet.. Känns så himla svårt.. någon som vill hjälpa mig så det fastnar i min hjärna? Orkar inte få omprov, vill ba klara den så det är bortgjort sen.. Bara hoppas det inte är så svårt att få E på provet. Men imorrn blir det att plugga psykologi från det att jag vaknar tills jag ska å träna på kvällen. Men ska försöka fixa klart etik uppgiften som är till på torsdag.. Sen blir det att spendera alla timmar till psykologin. Förhoppningsvis så sitter det tills på fredag iaf men även längre än så.
 
Blev som sagt första gympasset i veckan som blev bröst, mage och vader.. Hoppas på träningsvärk imorrn. 
Imorrn blir det andra gympasset för veckan och det är typ ben, axlar och triceps om jag inte minns fel. Är taggad som tusan. 
 
Var och handlade för veckan på Maxi efter vi hade gymmat. blev ändå inte så farligt mycket grejer ändå. Typ det vanliga frukt, grönsaker, ägg, kvarg och mat för veckan. handlar typ alltid det. Men är ju det som går åt mest hemma hos oss.
 
Nu har syrran precis duschat klart så ska kila å duscha nu sen blir det att försöka sova. Hoppas jag lyckas.. Imorrn måste jag försöka hålla mig vaken på dagen så inte pluggtiden går till spillo, behöver ju pluggtiden å vet ju det själv.. blir bara så förbannad på mig själv.. Usch skärpning..
 
Näe, nu blir det duschen nästa. 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0