Torsdag7Mars!

Hejsan!
 
Var ett tag sen jag skrev här. Har hunnit vara hemma i Brände förra helgen, blev en roadtrip med mamma, pappa, Elin och hundarna i skitvädret. Avslutade i Skellefteå med lite pizza på Tre kroner, vilket var gudomligt gott. 
Mums!
 
Måndag så följde jag med mormor till tandläkarn på Umedalen, blev massa strul med taxi osv. så var typ död efteråt.. åt innan jag åkte till mormor vid 11 kanske sen åt jag ingenting förrän jag kom hem vid kanske 17- tiden så hade världens huvudvärk..Men blev att handla för veckan på Maxi sen hem och plugga lite. 
 
Pricken över i:et den dagen var ju att jag fick parkeringsböter... Blev så jävla förbannad.. är ju så jälva typiskt när man inte har speciellt mycket pengar vill man inte lägga pengar på sånt.. Trodde det skulle gå lösa oxå.. men får se om mamma kan fixa det.. 
Jävla p-böter!
 
I tisdags blev det att följa Linnea till stan för att tatuera sig.. blev sjuktsugen jag med.. men har man inte pengar så kan man ju inte göra det heller.. Så bara vänta tills man har pengar.. 
 
Efter det blev det att fika på stan med Linnea, Ida och Annicka. sen gå på stan en sväng oxå.
Jordgubbscheesecake från Cafe station!
 
I onsdags hade jag arbetsintervju kl13 på stadshuset och det gick bara fint så hoppas dom hör av sig att man har sommarjobb i sommar, skulle vara grymtskönt att slippa körtiden och besinen som tar till å från Bygdeå. Men bara vänta och se hur det slutar.
 
Hann även springa förbi några affärer innan intervjun så köpte 3st träningslinnen och 3st vanliga linnen. 
 
Igår valde jag att stå i kön på Nus för att byta mitt busskort.. Kan ju säga att det tog timmar.. Men nu är det iaf gjort som tur var.

På kvällen blev det Iksu för att träna mage/rygg.. Kan då säga att efter dom här 8veckorna har då jag fått lite skillnad på mage. Vilket är skönt..
 
Idag har jag pluggat och sovit lite..
 
Men nu blir det Iksu för att träna lite armar och överkropp.. Sista passet för veckan och sista på det här träningsprogramet. På måndag blir det nytt program, är så grymttaggad på lite nya övningar.
 
Fin magbild från instagram.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0